maandag, december 10, 2007

60MM #5


60MM #5, originally uploaded by betje.com.

Hoewel ik al sinds het vorige nummer niet meer betrokken ben bij de organisatie van 60 Minute Magazine heeft het natuurlijk nog wel mijn belangstelling. Dit nummer misschien wel in het bijzonder; het is een strip-editie!
De sfeer was weer goed. Misschien een subtiel verschil met vorige keren omdat er iets minder werd samengewerkt en iedereen echt zijn/haar eigen ding kon doen. Iedere deelnemer mocht namelijk zelf een spread vullen. Er werd wel overlegd omdat de spreads op de een of andere manier op elkaar aan moeten sluiten.
Wat ik heb gezien aan tekenwerk zag er zeer goed uit, ik ben erg benieuwd naar het gedrukte resultaat!

1 opmerking:

Paul zei

Hey Betje! Graag wil ik je ook via dit blog hele goede kerstdagen en een mooi 2008 toewensen! Alles wat wenselijk is - be blessed.