donderdag, juni 29, 2006

Betje Unplugged

Half juli verhuis ik naar mijn nieuwe woon- en werkadres aan de Tweede Kade 5 in Gouda.
Zoals ik al eerder op mijn blog vermelde heb ik vanaf 1 juli geen internetverbinding meer. Als ik pech heb duurt dat tot 1 a
Dat is even lastig, maar ik kan je even goed van dienst zijn als voorheen. De consequenties even op een rijtje.
  • Houd er rekening mee dat het iets langer duurt voordat ik mijn mail lees. Ik probeer het iedere dag te lezen, maar dat lukt misschien niet altijd. Heeft het haast, gewoon even bellen!
  • Mijn bestanden zullen al gauw te groot zijn om vanaf een hotspot te mailen. Pieter Post doet er iets langer over maar bezorgt het CD-tje netjes de volgende dag. Dit betekent dat de deadline voor mij een dag naar voren schuift.
  • Stuur liever geen opdrachtomschrijvingen/ voorbeeldmateriaal van groter dan 2 MB.
Per telefoon ben ik het beste mobiel bereikbaar op: 06-41236669 en waarschijnlijk ook wel op: 0182-550496.
Of doe 'es gek! Stuur me een brief: Tweede Kade 5, 2806 PR Gouda.

Mijn excuses voor het ongemak.



Geen opmerkingen: