woensdag, november 07, 2007

Betje.com kerstkaarten


angels.jpg, originally uploaded by betje.com.

Betje doet mee aan Moo's Super-Duper Holiday Card competition & People-Powered Holiday Card Store. Dit betekent dat je op http://www.moo.com/holidaycardcompetition/
luxe kerstkaarten kunt bestellen met bovenstaande ontwerpen! Het zijn dubbele kaarten, je bepaalt zelf de kleur en tekst van de binnenkant. Alsof dat allemaal nog niet mooi genoeg is, steun je met je aankoop Artsen zonder Grenzen én maakt Betje kans op een mooie prijs :)

Het is wel even zoeken tussen alle andere inzendingen. Moo heeft beloofd voor een deeplink of zoekfunctie te zorgen. Als je geinteresseerd bent in mijn kaarten, laat het me even weten! Ik mail je zodra mijn kaarten makkelijker te vinden zijn.

Update: inmiddels heeft Moo een zoekfunctie ingebouwd en kun je mijn kaarten heel makkelijk bestellen!
Ga naar: http://www.moo.com/holidaycardcompetition/ en kies voor 'start making holiday cards'.
Bij 'search by Flickr name' vul je mijn naam in: betje.com. Je krijgt dan mijn 4 ontwerpen te zien die je naar het onderstaande vak kunt slepen.

Als je tegen problemen aanloopt dan hoor ik het graag.



Geen opmerkingen: