woensdag, september 16, 2009

Geboortekaartje

Omdat lieve kleine Jonas niet even kon wachten met geboren worden totdat zijn moeder zijn kaartje had gemaakt, had ik weer een persoonlijk opdrachtje! De ouders hadden andere prioriteiten met een kindje dat 6 weken te vroeg was en dus heb ik mijn schetsen gebaseerd op mijn eigen gevoel bij Jonas. Het scheelde dan ook enorm dat de ouders goede vrienden van me zijn.

Het gevoel dat hij nogal uit de lucht kwam vallen leverde deze schetsen op.


Pas toen ik de eerste schets had gemaakt bedacht ik dat dat ook slaat op 'Jonassen'. Zelf vond ik dit wel een lollige bijkomstigheid, maar ik had geen idee hoe de ouders daar over zouden denken. Je wilt misschien niet dat iemand gelijk grappen gaat maken over je pas gekozen naam hè...

En dus nog een schets met het idee: 'zo ben je zwanger en zo is daar Jonas'.




De ouders vonden beide schetsen even leuk. Ze hadden zelf nog het idee om het bedje te vervangen met twee paar handen. En zo geschiede...




Geen opmerkingen: